Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Forrige uke var jeg umoden, men idag fikk jeg konstantert 3 cm åpning, helt myk og sentreret mormunn og vannposen står i spreng Spennende!!! er 2 gangs, så kanskje dette går fort
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Oi så spennende! Krysser fingre for at du kommer igang snart og at det går kjapt!! Lykke til. klem.
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Å heldiggris! Håper du snart får ungen da;) Lykke til!
Marit 75 Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Jeg var hos JM i går og var moden med 4 cm åpning. Jeg går bare å venter på at riene skal bli regelmessig, men det virker ikke som han i magen er enig. Var redd for å legge meg i går siden det var 4 cm åpning og fikk beskjed at det kunne gå fort denne gangen... Med første mann var jeg innlagt når det var tre cm...
mammaen til 2+1 Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 er det stor sjangs for at vannet går nå som vannposen står på spreng??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå