Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Vet ikke om dette er normalt, men etter at jeg ble gravid har jeg lagt merke til at tannkjøttet er mer hovent og blør lettere/mer når jeg pusser tennene.. Er dette noe andre har opplevd, eller må jeg komme meg til tannlegen fortest mulig? Tenkte ikke noe over det i begynnelsen, men nå kjenner jeg at dette bekymrer meg endel..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 det er vanlig når man er gravid, ikke mye å bekymre seg over i øyeblikket
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Å, takk for svar Så nesten for meg at jeg kom til å sitte tannløs når babyen kommer
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Hehe, det var jeg også redd for da jeg gikk gravid. Men det er som Annie 1 her sier at det er helt vanlig. Blodet blir visst tynnere når man er gravid og man blør lettere. Har nettopp vært på årskontroll (fødte for 4 uker siden) og det er ingenting gale med verken tenner eller tannkjøtt:=)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Godt å høre og gratulerer så masse med den lille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå