Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Jeg har brukt dem i 3 mnd nå, og jeg blir mer og mer misfornøyd. Greit nok, de funker som de skal tydeligvis for jeg har jo ikke blitt gravid på dem. MEN det som irriterer meg med dem og som gjør meg misfornøyd er at det er småblødninger og det kommer rosa/brunlig utflod i halvannen uke for mens. Samtidig så endrer jeg personlighet totalt og går fra og være snill og god pusekatt til å være mannevond og mishandlet pitbull! Og jeg får så latterlig kraftige menssmerter at jeg holder på å klikke! Noen andre som har opplevd det samme? Hvilket merke har dere byttet over til hvis dere har det?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Heisann. Jeg brukte mercilon i ca 2 år. Hadde overhodet ingen problemer med dem, helt til den dagen jeg skulle slutte på dem. Vi planla da graviditet.. Jeg sluttet på pillen i august, og mensen kom aldri.. Ventet noen måneder, men den kom altså ikke. Gikk da til legen, og det ble en hel masse blodprøvetaking. Viste seg da at jeg ikke hadde tålt pillene, og jeg fikk hypofysesvulst av dem, for høyt prolaktinom som gjør at jeg fikk råmelk i puppene og mensen uteble. Måtte gå på tablettkur i et halvt år før jeg fikk tilbake mensen. Ustabil og lang syklus, og det tok enda et halvt år før jeg fikk den ned til 28 dager. Her kom hele livshistoria mi gitt:p Jeg hadde byttet tvert................ Prøvd minipille?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Ja, jeg skal ringe lege imorgen og få bytta det ut. Helt utrolig hvor sint jeg kan bli av små filleting! Er ganske lei nå, og mannen min bekreftet at jeg har vært "litt tullete" rundt mens-tiden når jeg spurte ham i kveld =S Herregud, at han har klart å være så blid og fornøyd! Men han sa jo at det ikke skjedde før jeg begynte på de, så han forsto godt hva som var grunnen. Heldige meg. Har ikke prøvd minipiller, men kanskje jeg skal det ja. Får se hva legen har å si. Har nøyaktig 6 dager før siste brett er tomt, så får håpe at jeg kommer inn til time før det
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Heldigvis! Fikk ny time til imorgen tidlig! Nå kan jeg endelig puste lettet ut og slippe styret med p-pillene fra helvete... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå