Monajenten Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Jeg lurer på om du har virus på maskinen din. Jeg får mail fra deg hver eneste dag med noe reklamegreier som bare heter "hi", vet ikke om det kan være virus?
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 og det får visst vampyrdama av monajenten og meg også... har vi virus også da?? Hvordan bli kvitt???
meg & to små vampyrer Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Men du, Mona og Palmis, det får jeg av dere også. men jeg skjønner jo at det ikke er dere som reelt sett prøver å reklamere for noe på engelsk, he he. Jeg har ikke virus. Men skal ta en ekstra sjekk i kveld. Gjør det dere også?
Mammaen til Isak Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Bare for å blande meg- er dette fra hotmail/msn?? I såfall hjelper det og lage seg nytt passord jevnlig på mailkontoen.
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Vampyrdama har hotmail, jeg har gmail.... såe, vet ikke jeg Har sjekka nå, og alt var ok..
meg & to små vampyrer Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 Ja, jeg har hotmail, hatt dette i åresvis. Vurderer å skifte, men litt teit siden jeg er jobbsøker og dermed ikke kan avslutte den andre kontoen på en stund. Den er jo oppgitt i utallige jobbsøknader. Og ting tar jo tid...
Monajenten Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2010 Hmmm ok. Da lurer jeg på om det er noe hotmail/gratismailgreier. Jeg har helt ny mac og ingen virus:-) Merkelig:-O
meg & to små vampyrer Skrevet 9. juni 2010 #10 Skrevet 9. juni 2010 Kan hende det er noe hotmailgreier, alt jeg vet er at dataen min ikke har virus. Og at sånt som det der kommer med jevne mellomrom fra mange egentlig. Fikk jo en fra deg også. Men om du ikke har hotmail så er jo det litt rart.
Monajenten Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 9. juni 2010 Jeg har hotmail men Palmesus hadde gmail sa hun. Men begge deler er jo gratismail.
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. juni 2010 #12 Skrevet 9. juni 2010 jaa, jeg har gmail... jeg har en sånn betalingsmail også, men den funker jo ræææv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå