Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Var på rutinektrl. idag for å følge opp veldig lavt bt. Har vært der ganske mange ganger det siste året og jeg er blitt så forelska...så idag tok jeg mot til meg og spurte om det var noe sjans for at han ville bli med meg på date om jeg byttet fastlege. Han sa at jeg gjerne måtte bytte fastlege så kunne jeg kontakte han om noen måneder hvis jeg fortsatt er like forelsket..Hvordan skal jeg tolke dette?Liker han meg, men vil vente å se om det bare er sånn tiltrekning man kan få av autoritetspersoner?Eller kan det være at han synes det hele ble så ubehagelig at han vil ha meg til å bytte fastlege for så å avvise meg om jeg skulle ta kontakt?Om det er det,hvorfor sa han at jeg kunne kontakte han etter en stund? HJELP MEG LITT, snille damer!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Tror han dumper deg på en fin måte her... Og jeg tror absolutt du bør bytte lege !!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 må si jeg synes er tøff:-) Jeg syntes det hørtes ut som om han vil takke ja hvis du ber han ut, men at han vil ha alt på det rene i forhold til pasientkonfidensialitet osv... Det er i så fall et godt tegn... men det er naturligvis vanskelig å si noe når man ikke har hørt tonefallet og ikke kjenner kjemien mellom dere osv.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Takk for svar. Vi har egentlig veldig god kjemi,er litt sånn små-flørting fra begges side.Har vært det hele tiden. Uff,det er så vanskelig å vite...jeg er ganske sikker på at det ikke bare er betatt av en lege-greie,men at jeg er ordentlig forelsket i mannen,ikke i legen...Er det vanskelig å bytte fastlege?Tar det lang tid? Har ikke lyst til å måtte vente lengre enn nødvendig får å be han ut. :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Det er fort gjort, du kan enten gjøre det på nett eller ringe å få gjort det. Var det NAV sine sider man byttet på? Husker ikke helt, er en stund siden jeg har gjort det. Men der kommer det en liste med leger som er ledig.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Så klart er han singel, hadde ikke villet be han ut hvis ikke :-) HI
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 det er ikke vanskelig å bytte fastlege. du kan gjøre det på nettet.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #10 Skrevet 9. juni 2010 Du bytter fastlege på helfo.no, Bytter du fastlege denne måneden så får du ny fastlege den 1.Juli. Bytter du fastlege i Juli, så får du ny fastlege fra 1.August osv. Lykke til med ny fastlege og kjærligheten
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #11 Skrevet 9. juni 2010 Hvis du er registrert å altinn.no så kan du gjøre det der tror jeg (den siden hvor man sjekker selvangivelse osv)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #12 Skrevet 9. juni 2010 Tusen takk alle sammen! Skal lete frem papirene med de kodene på så skal det byttes :-) Åh jeg er så spent, skikkelig sommerfuglreir i magen nå! :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå