Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Hvordan lagrer jeg en tekst jeg har skrevet i word til et bilde format type gif, jpg, jpeg, png, bmp?? På forhånd tusentakk.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Om du skal lagre bildet på teksten så bruker du klipp og lim og limer inn bildet Skal du ha teksten på bildet så må du bruke et fotoredigeringsprogram, feks. Photoshop
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Hei, takk for svar damer. Jeg skal lagre tekst SOM bilde. Så det er problemet mitt. Kan jeg eventuelt lage en pdf av det for så å lagre det som bilde?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Jeg hadde enkelt og greit bare tatt print screen og limt det inn i paint(måtte kanskje gjort det i to deler, oppe og nede på siden liksom, reguler det etter linjalene på siden), for så å lagre det som et bilde.
Miss Misantrop Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Ser at en foreslår å bruke paint og lime det inn der. Det er nok lurere en screen shot for det er jo et program man stort sett må laste ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå