Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Synes dette er et artig navn jeg.. Sambo Rambo..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Hadde hund da jeg var liten som het Sampo.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Lille sorte Sambo? Den lille negergutten? Er litt rasistisk ladet navn for meg pga lille sorte Sambo men det er et festlig hundenavn sånn ellers. Synes det er morsomt med litt teite guttenavn på hunder... Eks. Frode, Jon, Terje, Trond, Kjell osv. Vi hadde en hund som het Fredrik da jeg var liten:)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Hørte om en hund som heter Taxi. Tenk så kult det er å gå rundt i skogen og rope på ham...
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 Høres mye bedre ut på en hund enn på en mann!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 Kan du ikke bare kalle bikkja Nigger når du er igang?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #10 Skrevet 9. juni 2010 Nigger var også ganske kult. Eventuelt Sotrøret (ref. Ovnsrøret i Mormor og de 8 ungene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå