Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Vi pleier ofte å spise litt før vi går i bursdager slik at barna får i seg skikkelig mat. I noen bursdager er det bare kake mens andre har også pølser, pizza ol. Hvis barna mine spiser seg mette på kaker får jeg ett stort problem med dem men om de spiser litt før vi går så går det helt fint. Hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Man spiser da ikke FØR man går i selskap. Det er uhøflig. Hvis det var bursdag flere dager i uka, kunne det kanskje vært et problem.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Vi regner med at de får litt mat før kaker i selskapet, har enda ikke opplevd et barneselskap uten mat.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Hadde jeg gikk barnet mitt mat før et selskap så hadde han ikke spist noen ting i selskapet. Det er vel likk frekt spør du meg.. Ser ikke på det som et problem at det innimellom bare blir pølse eller pizza til middag, med kake som dessert.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Det er faktisk 3 bare denne uka så ja det blir en god del bursdager. Vi har stor famile og mange venner. Eldstemann har adhd. hi
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 3 akkurat denne uka, ja, men det er vel ikke akkurat det normale?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Det er flere bursdager der vi kun får kake, is ol og derfor vi spiser en brødskive eller liknende først. Ungene spiser i selskapet også da, men de blir ikke halt krakilske. Vi har 30 barnebursdager i året så ja det blir en del + familieselskapene og der er det kun kake. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå