LettBris Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Vi har så lyst å feriere litt, men det kommer jo veldig an på alt - formen min, babyen, ammingen etc etc... Hva gjør dere andre? Og hva kan man gjøre som litt feriekos med en så liten baby?
Hanna30 Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Vi satser på å være på landet hos foreldrene mine en stund, og "feriere" litt der, med grilling og kos i sola i første omgang. Og så blir det heller en sydentur til høsten. Synes også det er så vanskelig å planlegge, så vi ser an hvordan ting blir etter hvert!
Vimse + gullene Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 har ikke noen konkrete ferieplaner, men dersom alt går fint med amming, soving ol, har jeg lyst på en hopp-på ukestur til syden el i august/september. Da er det ofte mye billige turer, og vi slipper å binde oss opp til noe hvis vi ikke føler for tur da
Løvinna30 Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 jeg har termin i slutten av juli.. og her er det ikke planlagt noe ferie enda. Jeg elsker å reise på ferie. Var en uke på ferie i mai, vi tok ferien litt på forskudd. Men blir vel til at vi reiser litt bort til høsten kanskje. Og sydentur etter hul eller til våren er i tankene våres... Ikke så lett å kjøre langt med en nyfødt heller, de skal jo ikke sitte så lenge i bilstol.
Gjest Sharazi Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Har termin 15.juni. Blir kun små hytteturer i år. Foreldra mine har hytte bare 1,5 time unna. Tør ikke ta sjansen på noe større enn det!
LettBris Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2010 Det høres jo veldig ok ut med bare en liten tur til hytta/ familien Vi vurderer å gjøre det også, mest mht jenta på 3,5. Kjipt å gå hjemme i 3 uker :-/
ma:) Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Har termin 14. juni. Ikke planlagt annen ferie enn til hytta i sommer. Bare en times kjøretur og der er det såpass nytt at vi har alt utenom vaskemaskin tilgjengelig. Håper på en liten ferie i høst heller, men tar det ut fra hvordan situasjonen blir. Ikke så lett å vite når man er førstegangs.
Pixie Power Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 Her blir det ferie til høsten, pakker baby og alt og reiser til varmere strøk :-)
trollemor86 Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 Jeg har termin i juli, og vi ordnet det slik at vi har hatt 3 utenlandsferier sammen etter at jeg ble gravid! Så føler jeg har fått min dose for en liten stund vertfall! Vi tenker også på å eventuelt ta en tur til høsten dersom alt går bra og vi blir ferielystne igjen!
Tingellling Skrevet 9. juni 2010 #10 Skrevet 9. juni 2010 Vi tar en helg på Sørlandet nå, men etter det blir det ingen ferie på oss. Tar ikke sjansen på å måtte føde et annet sted enn Riksen ettersom jeg hadde en ikke helt vellykket førstefødsel, andremann var rimelig stor og denne også ser ut til å bli over gjennomsnittet. Og å dra på ferie med nyfødt baby står for meg som bare styrete. Vi prøver oss kanskje på en sydentur i desember om alt går bra.
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 9. juni 2010 #11 Skrevet 9. juni 2010 Vi drar avgårde:) Skal få bo i huset til tanta mi da, så det er veldig lettvint..Men det er jo noen timers kjøretur(7-10 timer)..Men vi stresser ikke, og tar ting som de kommer:) Utifra den plassen drar vi litt rundt, besøker venner og slekt.. Og gjerne ber noen av de komme til der vi bor, slik at vi slipper så mye ekstra kjøring med liten baby.
Juli.mamma til 4. Skrevet 9. juni 2010 #12 Skrevet 9. juni 2010 Vi tok ferien på forskudd iår. Legoland/dk, ei uke i mai, til stor glede for de andre barna våre:)
Canari Skrevet 9. juni 2010 #13 Skrevet 9. juni 2010 Nei, har ikke lyst eller tenkt å reise noe sted, skal kose oss hjemme, og heller ta 3-4 UKER I VARME STRØK I VINTER. HAR IKKE LYST TIL Å STRESSE I DENNE PERIODEN, OG RISIKERE MISTE MELKA ETC. (CAPSLOCK!)
Makkapakka Skrevet 9. juni 2010 #14 Skrevet 9. juni 2010 Vi kom akkurat hjem fra vår lille ferie i år. 1 uke på Lalandia feriesenter i Billund, ved Legoland. Topp for vår 3 år gamle jente. Regner med vi også tar 3-4 uker i Florida e.l. i vinter. Har termin 8 juli.
M&O+1 Skrevet 9. juni 2010 #15 Skrevet 9. juni 2010 Jeg har termin 17 juli. Vi tar en liten tur nå snart til Kongeparken med storesøster på 5 år. (ca 2 timers kjøretur fra der vi bor). Tror det bare blir dagstur. Ellers blir det hytteferie både før og etter lillebror kommer Vi reiser til syden i oktober.
Gjest Skrevet 9. juni 2010 #16 Skrevet 9. juni 2010 Jeg får baby på mandag og vi snakker om en langhelg i kristiansand og besøke dyreparken og kardemommeby. Mest for eldstemanns skyld, jeg har aller mest lyst til å bare være hjemme og gjøre minst mulig men mannen synes det blir stusselig for ham og guttungen:) Også blir det nok ett og annet vikingmarked i sommer. Ingen planer med dato ennå da.
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 10. juni 2010 #17 Skrevet 10. juni 2010 termin om 13 dager, og tenkte å ta med alle 3 barna( de andre er 5 og 7 år) til dyreparken på dagstur:)ellers blir det vel besøk hos min mor og svigermor regner jeg med:) Får ta en "skikkelig" ferie neste år istedet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå