Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 JEG ER GRAVID! Jeg har to flotte sønner på 6 mnd og 2 år. Jeg og bf bor ikke sammen lenger.Han var på besøk en gang i april og ting skjedde.Her sitter jeg med spire i magen.Var hos gyn idag etter mistanke,og er i 6.uke. Er helt i tvil hva jeg bør gjøre.Jeg vil både beholde og ikke.Samtidig tenker jeg fram og tilbake..og om det er rettferdig overfor de to guttene jeg har.. med tanke på oppmerksomhet, oppfølging.Har full omsorg for begge barne.Ingen avlaster eller hjelper meg.Er jo hevveis ferdig med andre barnet.Skulle begynne å fokusere på oppdre de og utdanne meg ferdig. Han sier jeg kan bestemme selv hva jeg vil gjøre,og det forandrer ikke noe mellom oss.Klarer jeg ett barn til?Hva med nav? Er det noen som har noen råd der ute?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Jeg synes det er vanskelig å råde noen til å ta abort, men det virker ikke som en god situasjon du er havnet i. Hensynet til de små barna du allerede har bør vel veie tyngst. Min erfaring er at det er temmelig krevende å ha to små barn. Ønsker deg lykke til med dine valg.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Ikke ta abort viss du ikke vil eller er i tvil. Du kommer til å klare å ha 3 barn kjempefint. Ikke tenk på det rundt,for alt ordner seg uannsett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå