Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært og satt riestimulerende nåler hos akupunktøren i dag. Spennende å se om det har noen effekt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å du må oppdatere om det skjer noe! Skal få satt riestimulerende nåler neste uke! :)

Skrevet

Spennende! Lykke til og hold oss oppdatert :-)

Skrevet

Responderer iallefall på nålene. Sterke kynnere med endel rietak innimellom. Får håpe det setter i gang for ordentlig.

Skrevet

Var også på akupunktur i dag, modningsakupunktur. Men hun satte også to riestimulerende nåler. Mellom tommeln og pekefinger på hver hånd, de var vonde! Fikk dere også der? Forventer ikke födsel pga av dette da, 2 uker til termin i dag. Sikkert en fordel á være litt nærmere temin kansje....

Skrevet

Jeg har også to uker til termindato, men hos jm kontroll i går var jeg moden og fødeklar, som hun sa. Er tredjegangs og har født før termindato tidligere. Ja, akupunktøren satte også nåler mellom tommel og pekefinger + storetærne + ei lilletå + ett par i armene + ett par ulike steder på leggene + magen. De kjentes VELDIG godt, ja.

Skrevet

Ok fikk her og der jeg også men ikke i tærne da hun ikke ville kjøre på så hardt, heldig du som fikk full pakke :) var også moden i forrige uke, men inegne åpning.... Kjenner nå at det jobber litt etter akupunkturen i dag så krysser fingre for at det modnes enda mer jeg :) gikk over med forrige :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...