Gå til innhold

gruer meg til sommer fest


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan foregår disse .æsj.redd jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sommerfest på jobben, i barnehagen, med venner, hvilken type sommerfest er det du mener?

Skrevet

Hva slags sommerfest snakker du om da? I barnehagen?

 

Er vel litt forskjellig fra barnehage til barnehage det, du må nesten spørre personalet.

Skrevet

i barnehagen ..har angst allerde nå.og det er flere dager til.er urolig ..i kroppen.hvorfor må det være sånn.

Skrevet

Jeg er nok samme typen som deg. Men så lenge man har med seg barn, pleier det gå ganske fint. Man har jo barna å dekke seg bak, på en måte. Og det er alltids nok av dem som lar skravla gå, så da er det bare å henge seg på med noen småkommentarer (eller la være å si noe, uten at noen vil synes det er merkelig).

Skrevet

Angst kalles det, du må ikke gi deg over, men jobbe deg gjennom det.

 

Tving deg selv til å gå, til å smile og være glad, så skal du se det blir hyggelig.

 

Om du finner en unnskyldning til å ikke gå, finner du en unnskyldning også neste gang. Til slutt er du så full av angst at du bare sitter hjemme alene og ikke tør bli med ungen din på noenting...

 

Hvis du føler deg tryggere når du vet hva som skal skje spør du bare i barnehagen i morgen, spør helt uskyldig hvordan disse sommerfestene pleier foregå også får du et svar.

 

Det blir nok greit skal du se.

Skrevet

Jeg sliter med det samme. Her er det barseltreffene jeg gruer meg til. Droppet de to første, men biter tennene sammen hver gang jeg skal på de. Fortsatt gruer jeg meg, og har vært på noen. Men man må bare jobbe seg gjennom det. Lykke til, det blir bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...