Gå til innhold

Noen som har giftet seg på en ambassade??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi spekulerer i å reise til Paris i oktober å gifte oss der. Men da blir det bare oss, og ingen forlovere eller familie.

Noen her som har gjort det? Hvordan var det? :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninna mi gjorde det for to uker siden, hun sa det var fantastisk :))

Skrevet

Hvor var de å giftet seg?

Vet du litt om hvordan det fungerer når man er inne, har sjekket litt å de sier det bare tar ca 10-15 min. Setter man på ringer da eller er det bare inn å skrive under på papirer? :))

Sorry for mange spm..

Skrevet

Jeg gjorde det for flere år siden. Var helt supert, har ikke angret et sekund. Vi reiste alene da, hadde ikke med oss hverken forlovere eller familie, storkoste oss :)

Men det blir nok vanskelig å få til Paris om så kort tid. Da vi giftet oss var de to mest populære stedene Roma og Paris. Var mellom 1 og 2 års ventetid på å få tid på disse ambasadene..

Skrevet

Så bra da. Det er det vi også har planer om. Bare være alene å kose oss sammen.

Har vært inne på ambassaden sine sider, å der har de oversikt over når de har ledig. Å det var ledig fra oktober i år. Får bare satse på at det stemmer.

hadde du vanlig brudekjole og brudebukett?? Bare litt spent på hvordan man skal ordne det når man ikke er kjent der..

Skrevet

Jeg hadde en hvit sommerkjole, ingen brudebukett. De på ambasaden hadde pyntet lokalet med flere store blomsterbuketter og de spanderte en skål i en lokal sprudlevin etterpå. Siden vi ikke hadde med oss noen var to av de som jobbet på ambasaden vitner og de var så koselige alle sammen.

Kjempehyggelig opplevelse!

Skrevet

Åå så koselig da :)) Ja det var noe sånt jeg hadde tenkt meg også. Så bare ut å spise etterpå.

Takk for koselig svar, når fikk jeg enda mere lyst til å dra med en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...