meg-og-mine Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Katten vår fødte 3 kattunger for 6uker siden. Nå har dem nettopp begynt å spise vanlig katte mat og drikker vann. Driver å løfter dem opp i katte doen heletiden for å få dem til å gjøre fra seg i katte doen. Dem grever og jeg har sett den ene av dem har gjort i fra seg oppi der, Ser små avøring etter kattungene og store etter mammaen. Saken er at jeg har funnet 2 våte flekker med urin fra kattene. Jeg gikk å la kattungene enda oftere opp i katte doen å håper dette hjelper. Om natten har jeg latt dem være på stua, noe som jeg angrer på i ettertid da jeg ikke klarer å se hvor dem evt gjør i fra seg, så det jeg lurer på er: Er det greit å ha kattungene og kattemammen på kjøkkenet om natten ? Eller bør dem få lov å gå fritt som dem selv vill ? Tenkte bare på en evt 2-3 uker til dem lærer seg ordentelig å gjøre fra seg i kattedoen og ikke over hele huset Hva mener dere ?
ellen-propellen Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Helt greit å ha de på kjøkken,bad eller i gangen om natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå