Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Jeg er mann og jeg elsker det. Føler det er et tegn på fruktbarhet. Jeg drømmer om hengepupper daglig. (Og nattlig for den saks skyld.) Jeg håper min kones bryster vil henge etter fødsler og amming.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Skal si du har god humor som harselere med andres kompleksa!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Hahaha, det gjør du sikkert..... Men når sant skal sies, min mann driter i at puppene mine begynner å henge.. Etter jeg ble gravid omsider, har puppene vokst, og blitt tyngre. Liker det absolutt ikke, min eldre søster og mor traver rundt med gigahengemeloner samtidig som de ler av meg og sier jeg vil få de samme jurene som dem nå som jeg får baby. Deres var som mine før de fikk barn.. Betryggende, særlig med tanke på at det er så alvorlig med søs at hun har fått innvilget løft. Ryggproblemer har hun, og så får hun noe sinnsyke eksem under. Nice.. Jeg skal uansett få fiksa mine når jeg er ferdig med et par småttiser. Ikke for mannen sin del, han liker meg som jeg er (heldigvis :-) Men for min egen. Skulle jeg være så uheldig å få samme hengejura som mor og søs, så får jeg det vel kanskje dekt også etterhvert. Får se, men synes ikke det frister med digre hengejur på mine 150 cm. over bakken, da soper de vel i golvet. Det er vel verdt å betale for også om jeg må det..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Jeg har skikkelig hengepupper og har hatt det mange år før jeg fikk barn grunnet vekttap. Et rart spm. men hvor mye må de henge, og hva slags plager må man ha før man får innvilget støtte? De er ganske store, bruker D cup, men nå når jeg ammer må jeg ha E. Har aldri visst at man kan få støtte til dette, hadde tenkt til å fått de "fikset på" uansett
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Min mann elsker det når hengepuppene mine dingler ned i fjeset på ham når vi puler, og jeg ligger øverst. Da tar han ofte og suger dem, eller klemmer dem sammen.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Lange, slanke pupper er helt supert. Jeg pleier å bare knyte sammen mine når jeg skal på trening så slipper jeg utgifter til treningsbh.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 Jeg tror det er snakk om at de skal henge et visst antall cm. fra skulder til enden av brystet, dette KAN være et av kriteriene. Dersom du er plaget med ryggsmerter, eksem eller det gir psykiske plager, kan man også få innvilget. Dersom man er overvektig, må man gå ned vekt først (ikke aktuelt for deg siden du allerede har slanket deg). Det tas vel individuelle vurderinger, vil anbefale deg å snakke med fastlegen :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 Jeg også.. Knyter bak nakken.. Halterneck...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå