nr13imagen Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 lita velskapt tulle. den 5.6 kom lille ingrid til verden. Vannet gikk kl 2 den 04. Jordmor ville vente til neste dag med å sette meg på drypp for og se om riene startet av seg selv. Det gjorde de ikke, så kl 8.00 lødag ble jeg satt å drypp. Skrudde opp til full styrke kl 11, men riene mine var ikke bra nok. Etter mange fødsler har livmora gjort sitt, så det gikk riktig tregt. Vi ventet og vi ventet. Kl 3 skjønte vi at dette ikke gikk. Riene kom som hagl på en snor, var rimlig fortvilet og spurte om de kunne få ut babyen med sugekopp. Babyen ville ikke ned i bekkenet, så jeg fikk beskjed om å prøve og trykke for og hjelpe babyen ned. Jeg trykte meg grønn i trynet, men barnet sto like høyt. Jeg var fortvilet for å si det mildt. Hadde vondt og ingen ting hjalp. 45 min senere ble dryppet satt opp enda litt, da fikk jeg en skikkelig ri som gjorde at barnet kom ned i bekkenet mitt. Da var resten av jobben opp til meg, så uten pressveer brukte jeg det jeg hadde igjen av krefter, og fikk barnet ut på vilja. Den skjønneste jenta i hele verden fikk selvfølgelig jeg . Var helt perfekt. Veide 4010 og var 51 lang. Heldigvis kom hu 14 dager før, så var glad hu ikke ble større . Hu var forresten stjernekikker .. Nå er vi hjemme og bare koser oss . Utrolig rolig baby, og helt uvirkelig å sitte med henne i armene mine. Lykke til alle som fortsatt venter på melkespreng og baby )) Gled dere )
Monique8 Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Gratulerer så masse Har alltid sagt at 13 er et lykketall jeg Gleder meg hver gang jeg ser flere med "et par" mer enn gjennomsnittet.
Ailen Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Hørtes ut som du har jobbet hardt ja! Bra jobbet! Takk for at du delte en "litt utenom det vanlige" fødselshistorie med oss Ikke mange som klarer presse ut en baby uten hjelp fra pressrier! Du må ha noen fantastiske magemuskler!
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 gratulerer så mye! du har jammen vært flink! kos deg med ungen!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 Så flink du har vært! Gratulerer så masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå