Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere pakket ned lesestoff til dagene på barsel? I så fall hva? Husker jeg kjedet meg endel sist, babyen sover jo ofte mye og det er greit å ha noe å gjøre i mellomtiden. Men tviler litt på at jeg har konsentrasjon til romanlesing selv om jeg vanligvis er veldig leseglad. Kanskje heller satse på lettere blader, dameblader eller noe? Kjøper det sjeldent, så jeg vet ikke helt hva jeg skal satse på... Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe enkelt a`la Marian Keys, lettlest underholdning. Ukeblader som KK, Kamille, Henne

Pondus og M som underholdning ;-)

Husker ikke om jeg hadde med noen blader eller bøker sist, masse tåke :-P Husker at jeg plukket med meg Aftenposten på vei til føden(dro inn 05.00 på morgenen), mens taxien ventet utenfor.

Skrevet

Hehe, det eneste jeg husker fra sist er at jeg hørte litt på radio og leste i brosjyrer fra libero og sånt. Ikke så veldig spennende. Vurderer å kjøpe et par blader og legge i fødebagen. Kanskje noe i retning KK/Kamille/Henne ja...

Skrevet

Du kan jo fks kjøpe bladene som mamma og kammille mor og barn.. osv.. eller bare se og hør... greit med litt lett lesing ja.. noe å bla og kikke i bare.. =)

Jeg hadde også med noen blader til mannen.. ;)

Skrevet

Satser på å hive oppi boka jeg holder på med før jeg drar. Ellers er det jo greit å få kjøpt seg ukeblader og aviser på sykehuset. Jeg er for tiden ganske lei av å lese bøker om amming osv, så de skal få ligge hjemme.

Skrevet

Jeg kommer til å se an behovet, og evt bare kjøpe noen blader på sykehus-kiosken hvis leselysten plutselig skulle kommer over meg.. Sist var jeg så sliten og trøtt at enhver ledig stund, utenom besøk, amming osv, ble brukt til å sove/ hvile.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...