Gå til innhold

HJELP meg og mine slappe ekle pupper =S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 3 barn og et par slankekurer hvor den siste pågår akkurat _nå_ så har jeg store problemer med å få bh'er til å passe. Eller... det er vel heller puppene som ikke passer. Jeg har gått etter Hennes og Maurits' mål på cup og prøvd tilsvarende i størrelse over og under, men samme hvilken størrelse, og samme hvor stramt eller slappt jeg stiller bh-stroppene så tyter puppene ut.

Og den korte tiden de faktisk holder seg på plass, så ser det ut som om det er den rynkete forhuden til mannen som tyter ut av kanten på bh'en :-(

På toppen av det hele er den ene litt mer slapp enn den andre, uten at jeg helt har skjønt hvordan det har gått til.

Herregud jeg er ikke 30 ennå en gang, og likevel har jeg "bestemorpupper" som Lano-reklamen er så snill å kalle det :-((((

Jeg har gått fra liten C til stor D på ca 3 år, og nå passer dem ikke inn i noe mer...

Kommer det til å hjelpe med bare et brystløft? Eller må jeg ha innlegg også for å rette opp dette her? OG hvordan føles puppene etter de har fått implantater i så fall? Føles de like naturlige, eller merker en stor forskjell? Skal jo ikke akkurat ha en kilo i hver heller, så det blir vel ikke så veldig synlig forskjell annet enn at de henger oppe der de skal være.

HJELP MEG!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

absolutt ingen som vet hva som kan hjelpe på for meg, og hvordan de kommer til å bli?

Skrevet

gå til en undertøysforretning og få målt deg ordentlig. velg så en bh som passer din kroppsform og str. jeg synes en baconettebh er veldig pent på de fleste. der ligger puppene nedi bhen siden den ikke er så utringet og ser runde og fine ut, uten å tyte på utsiden eller ramler ut slik de gjør i vanlige bher. for at puppene skal se like ut så strammer du skulderstroppen en anelse mer på det slappeste brystet.

om du absolutt vil måle deg selv så må du gjøre det "ordentlig". med en bh(uten innlegg og vatteringer) som passer.

bruk denne kalkulatoren:

http://www.underverker.no/extra1.php?gclid=CLLQpfz4kqICFUp_3godHDgvjg

der kan du også se eksempler på balconettebh som jeg nevnte over her.

Skrevet

Tusen takk for tips! Dette må jeg prøve! Mye bedre enn å kutte, sy, og knaske piller ihvertfall

Skrevet

Brystløft tror jeg er det riktige for deg, du trenger neppe innlegg og det er vel kansje det beste å unngå også langsiktig siden man må skifte dem ut i løpet av 7-10år.

Har ikke gjort det selv, men en venninne av meg fikk kjempe fint og naturlig resultat etter sitt brystløft for noen år sia, med tide har også arrene bleknet og synes knapt nå.

Skrevet

Jeg vet ikke hvor gammel den minste er og hvor lenge det evt er siden du sluttet og amme, men puppene trenger TID på å stabilisere seg..Etter endt amming så skyter hormoner inn igjen, puppene kan vokse og krympe litt omhverandre og bruke tid på å "finne sin størrelse"..Når den endelig er funnet, så må huden trekke seg sammen "Rund fyllet" igjen..I løpet av 2-3 år kan resultatet bli gansek så forskjellig fra hva det var 6 mndr etter ammeslutt :o)

I mellomtiden, invester i noen gode og fine BH-er,- hos noen som kan finne DIN størrrelse..Får mange BH-er for en operasjonskostnad :o)

Også kan du heller vurdere operasjon om noen år (og spare i mellomtiden) om du fortsatt ikke er helt fornøyd :o) Det holder jeg på med..Da den ene har krympet en god del det siste halvåret (og det er over 2,5 år siden amming) og om forskjellen øker må jeg gjøre noe om jeg ikke skal være avhengig av innlegg for å unngå sprøsmål om jeg har gjort noe med den minste...:o) For den er i ferd med å forsvinne,dda mine pupper er små i utgangspunktet..SÅ mer for praktiske årsaker enn forfengleighet her i gården altså...

Skrevet

noe datt bort på slutten her ang. brystløft/innlegg

dersom du har nok fylde i puppene så kan det nok holde med et løft. er de tomme så må du nok ha et innlegg, er de lange i tillegg så må du nok ha begge deler.

har ikke gjort noe selv men vurderer innlegg etterhvert. moren min har redusert og løftet og det blei bra. tunge slappe bryst blei løftet tlbake tl utgangspunktet;)

Skrevet

Det er 7 mnd siden jeg sluttet og amme, gutten er 8 mnd gammel. De var greie nok helt til jeg begynte å slanke meg. Men rævva skal vekk samme søren, og da forsvinner tydeligvis de også og slenger litt mer enn hva som føles bra for min del.

Høres betryggende ut at jeg kanskje kan slippe å ha implantat i tillegg, men så har jeg enda et sted mellom 5 og 10 kg som skal av, og mye kan jo endre seg der.

Jeg skal prøve linken over, og heller bruke litt tid på å spare penger. Det er jo ikke bare det at jeg ikke vil at de skal se ut som bestemors-pupper for allmennheten for å si det sånn, men mannen min er skikkelig puppe-mann, så jeg vil jo at de skal være bra for hans del også hvis dere skjønner? Og så mye som de har forandret seg nå, så synes jeg faktisk synd på ham.

Han sier jo at han bryr seg ikke i det hele tatt, så lenge de i det minste henger på meg, men at han støtter meg uansett så lenge jeg føler meg bra av det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...