Gå til innhold

utskrapning i morgen, men har blødd mye..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble oppdaget MA for over en uke siden. Da var ca 8 uker på vei. Fikk endelig time for utskrapning, men i går kveld hadde jeg kraftige kramper (måtte ta 5 Ibux) og fossblødde i 2-3timer. Det så ut som leverklumper. I dag kommer det bare litt blod.

Kan det være at jeg allerede har blødd det ut på bare noen timer, eller tar det lengre tid?

Håper at kroppen har ordnet opp selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være at det meste er ute allerede, men det er ikke sikkert altså. Da jeg tok utskrapning, blødde jeg 7 dager etter utskrapningen også. Be de ta en ultralyd i morgen før utskrapningen for å se hvor mye som ligger igjen der. Riktig lykke til med inngrepet. Jeg hadde MA uke 8 i november 09. Fikk cytotec som ikke funket og tok utskrapning i lokalbedøvelse hos gynekologen på legekontoret der. Det gikk veldig fint altså. Også fikk jeg tilbake syklusen med en gang og ble gravid 6 uker etter utskrapningen :-)

Skrevet

Tusen takk for svar!

Jeg har tenkt å be om UL før evt. utskrapning.

Håper jeg blir gravid raskt. Tok bare 1PP første gang og da fikk jeg ei jente:) Nå tok det 4PP og endte i MA.

Skrevet

Akkurat sånn var det meg meg også; 1. barn ble til på p-sprøyte prevensjon. Brukte 4 pp på å få positiv test som endte i MA når vi ville ha nr 2. Men så tok det bare 2 pp til etter utskrapningen da før jeg ble gravid og det når ser ut til å gå bra... Har hatt 2 tidlige SA også, men det gjelder å ikke gi seg:-)

Lykke til i morgen og med den videre prøvingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...