Gå til innhold

Nytt oslo treff?


nurknr3<3

Anbefalte innlegg

Vi som var på treff sist snakket om å prøve å få til et trefff til før ferien. Er det stemning på dette fortsatt?

Hva med tirsdag 22 juni?

eller torsdag 24 juni?

 

Aker brygge som sist eller andre forslag?

 

Andre som bor andre steder enn Oslo er selvfølgelig velkomne!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir gjerne med 24 juni :-) Den 22 juni er mannen på sommerfest, så da må jeg være hjemme med jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med på treff. Både 22. og 24. fungerer for meg. Aker brygge er ok men prøver også gjerne noe nytt, har ikke så mye forslag ettersom jeg ikke er så kjent i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med begge dagene. Var ikke på det forrige, men har lyst å bli kjent med flere som skal ha barn i november:) Det er mange fine plasser på Grunerløkka om det er ønske om å bytte møtested!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg blir gjerne med! passer begge dagene for min del også:) grünerløkka er jo kos! noen som vet om et litt stort sted der hvis vi blir mange da? mange små og ofte fulle steder der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunerløkka låter veldigt trevligt. Fru Hagen er kosligt men bruker vare veldigt fullt, tyværr.

 

Jeg må korrigere meg. Jeg kan kun tirsdag 22. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk dessverre ikke være med sist, men er gjerne med denne gangen. Begge dager passer, men aller helst 22:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg vil veldig gjerne være med på Oslo-treff. Jeg var med i en "bim-gjeng" sist svangerskap, og det var veldig trivelig. Godt å ha noen likesinnede å diskutere med innimellom :o)

 

Jeg kan tirsdag 22 juni, men dessverre ikke torsdag 24.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min byttet sommerfesten til 21 juni, så da kan jeg den 22 jeg og :-)

 

Legg meg gjerne til på facebook om noen er der, så kan jeg få et ansikt på de jeg skal møte..hehe.. Heter Hilde Marø Tollefsen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også gjerne være med hvis formen er grei. Har hyperemesis og derfor vært mye dårlig, men formen har stabilisert seg endel - så håper å kunne være med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne være med hvis formen er grei. Har hyperemesis og derfor vært mye dårlig, men formen har stabilisert seg endel - så håper å kunne være med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt jeg kan se blir vi rundt 11 stykker! kjempe koselig!

Fru hagen er et godt alternativ, evt egon på byporten. Der er det også muligeter inne og ute, samt at det er veldig sentralt uansett buss,tog eller bane...

 

Tirsdag 22 juni, hva med kl 18?

 

gleder meg til å se både "gamle" og nye bim jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl. 18 høres bra ut :-) Samme for meg hvor vi drar, synes både Fridays og Egon er greit :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egon på byporten er greiest for meg den dagen, da jeg kommer hjemmefra med tog og ikke rett fra jobb (førstemann skal på røntgen...). Men ikke noe stort problem med andre steder heller da. Blir koselig og fint at gruppa øker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk heller ikke vært med forrige gang så jeg vil gjerne være med denne gangen :) tirsdag 22. kl 18 passer veldig bra, jeg jobber i byen, så for meg spiller det ikke så stor rolle hvor vi møtes.

 

Det blir hyggelig å møte dere! :) Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egon høres bra ut, der går det vel ann å reservere bord og :-) Og lett for alle å komme seg til. Jeg tar nok toget den dagen jeg og, så kan mannen ha bilen med ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egon er et bra alternativ når vi blir så mange.

Jeg kan ta en opptelling på mandag og ringe og reservere bord.

 

Nå er det vel noen som også begynner å få litt mage så det er lettere å finne hverandre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg ser dere lett, jeg ser ut som jeg er ca. 8 måneder på vei..hehe.. Magen har virkelig vokst i det siste, så ingen tvil om at jeg er 21 uker på vei med tvillinger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så fine magen på Facebook ;-) stor og fin. Magen min begynner også virkelig å komme seg! Halveis!!!

 

Hvis det meldes fint vær reserverer jeg ute hvis det er greit for dere andre? Bare ta med en genser i veska...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...