Gå til innhold

Det har ikke gått helt opp for meg ennå!


*En rosa og en blå*

Anbefalte innlegg

Jeg vet jo at jeg er gravid, det lyste mot meg på g-testen, men jeg kjenner jo ingenting og merker ikke noe på kroppen, så jeg klarer ikke helt å fatte det! Gleder meg til dette første trimesteret er over og jeg kanskje kan begynne å merke noe mer av svangerskapet. I mellomtiden får jeg bare glede meg over tilstanden og tiden som kommer! ;-D

 

(Hmm... og mens jeg skriver dette kjenner jeg mensmurringer i magen, så helt fritt er det jo ikke. Det skjer jo noe da! ;-D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes også det er litt vanskelig å forholde meg til, kjenner jo litt murring, smerter høyre/venstre siden og at jeg på fly å tisse hele tiden, men det er litt vanskelig å forstå at jeg er gravid. Tenker noen ganger at, fikk jeg ikke mensen? Hmm.. nei, gjorde jo ikke det... ja, da er jeg jo gravid! har den digitale CB testen liggende på spisebordet, bare for å se den der og vite at jeg er gravid. Men det har sluttet å stå Gravid i displayet, sådet er jo litt kjedelig. men jeg har jo bilde av den da! haha..

Man må jo bare prøve å glede seg over tilstanden som du sier, men det er jo litt vanskelig å forstå når man ikke har noen gravid-mage å kjenne på! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...