Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 jeg og sambo venter beby i desember og vi er så glade for vi skal gifte oss å få beby! jeg gleder meg khempemasse nå skal jeg på nav og søke om masse penger så vi kan skjøpe barnevong og ting til bebyen! sambo gleder seg åsså skikkelig masse vi kommer til å bli skjempe flinke foreldre. han har to barn fra før men ser ikke de så ofte men nå skal vi ha barn sammen<3 har aleredde tenkt på navn hva snyes dere om Bella Angelica og Romeo Chrisander?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 hi her jeg glemmte å nevne at jeg skal vere med i neste sesong av unge mødre. er så skjempe glad. tenk at det ver så lett å gjøre tvkarriere det har jeg altid drømt om:D kanskje det er fordi jeg er så tallentfull:D
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 hahaha! Og dette er grunnen til at det er så morsomt å sitte å scrolle nedover Anonym-forum Alle disse kreative skjeler, hva de finner på *ler meg ihjel* You made my day!! ho ho!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå