Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 ...trenger hjelp til hvordan gå frem her... har ikke så mye erfaring med sånt (1 langt forhold). Jeg er singel (har barn), han er singel (ikke barn). Snakker litt løst og fast på chatten på facebook (han som har tatt kontakt), men føler det er litt vanskelig å gå skrittet videre.... da sikkert ingen av oss vil gi uttrykk for at vi er interessert i den andre, av frykt for å bli skuffet eller noe i den dur.. Hvordan gjør dere det jenter? jeg er helt blank i toppetasjen, foruten å gå rett på sak, men det har jeg veldig lite lyst til...hehe.. har tenkt på å en åpen invitasjon til en kaffi eller noe, men hva hvis han sier nei da??? Alle forslag/erfaringer mottas )
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Bare å hoppe i det. Den som intet våger, intet vinner... etc ) Hva om han sier nei ?? Vel, da slipper jo du å kaste vekk hele sommeren med å drømme om et møte... Time to move on !! MEN jeg er sikker på at han vil si ja Be ham på kaffi, hjemme eller på kafé. Da finner du fort ut om det er noe mer der...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 ...det er såååå enkelt å tenke det, men ikke å gjøre det.. Er bare nummeret før jeg "hopper" i det...du ga meg en liten piff der.. og sant, hvorfor måtte kaste bort hele sommeren ved å gå å drømme. HI
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Neste gang dere chatter skriver du plutselig: "Du, istedenfor å sitte her å skrive, skal vi ikke heller møtes og ta en kaffe/pizza/is sammen?"
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 jaha...skal ikke mer til å få sommerfugler i magen her... har en god følelse, men en vet jo aldri....kjenner han ikke så veldig godt. Vi har en del felles bekjendte. er vel litt dumt på prate for mye om barna å sånt...? er jo stort sett det hverdagen min handler om.. HI
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Hopp i det å be han finne på noe! Når har jeg ikke barn selv, men da jeg datet selv passet jeg på å alltid spøre om noe ved han. Ikke utspørring sånn sett, men hva han liker og o.l., men ikke analyserende heller egentlig. Vankelig middelvei det der:) De fleste syns det er lett å prate om seg selv men ikke spørre... Min sms til han da jeg ikke orket å virre rundt i rosa skyer var: " Hva sier du om jeg inviterer til en kaffe/brus i morgen kl 17? " Det ble liksom ikke sååå rett frem:) Lykke til! Sommer og naken hud, forelskelse og rosa skyer er en helt fantastisk fin kombinasjon;)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 Tja...hva skal man si... spurte han om hva han hadde sagt hvis jeg inviterte på kaffi en dag....bare kaffi? fikk jeg til svar.. Har ikke hørt fra han siden det...maaange dager siden.. vi er pålogget på chaten samtidig, men han tar ikke kontakt. Nå prøver jeg "hard to get"-metoden. Han hører ikke noe fra meg heller...og jada vi er sikkert veldig barnslige. Begge i 30 årene hehe.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå