Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Jeg må bare skryte av min kjære datter Hun er tre mnd og dagene våre er som en drøm Har klart å få inn greie rutiner (føler jeg selv da) Hver eneste gang hun skal sove sovner hun med en gang, kanskje bittelitt sutring. Og da legger jeg henne når jeg ser hun begynner å bli trøtt, og ikke når hun har sovnet. Hun styrer egentlig ting mest selv nå som hun er så liten med mat og søvn, men det er tre timer mellom hvert måltid, og 2 timer mellom hver lur. Og hun tar kvelden frivillig i ni tiden etter kveldsstellet hver kveld. Uten gråt. Om natten spiser hun klokken 5-halv seks og vi står opp igjen halv åtte-åtte Sorry, jeg må bare skryte litt, men har også noen spm. er det dumt å la hun styre det selv? Ser for meg at hvis hun skal begynne å sove og spise på samme tid hver dag så blir det mye gråt! Og når må hun begynne å legge seg tidligere og til samme tid hver kveld? syns det er greit at hun legger seg i ni tiden jeg, eller er det for sent?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå