Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Går på p-piller, mens har uteblitt denne mnd. Tok en graviditetstest men den var negativt. Er dette normalt? Hva kan det komme av? Blir så stresset når mens ikke kommer som "avtalt".
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Om du hadde en eggeløsning forrige uke og ble gravid vil ikke testen vise positivt enda, men det vil naturlig nok ikke komme noen mens heller..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Ok. Men det er vel litt over 2 uker siden jeg hadde sex sist. Så da er det vel ikke noe grunn til å bekymre seg for en gaviditet? Har tatt alle pillene på brettet, til samme tid hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå