Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, jeg trenger noen hobby- og fritidstips.. Jeg syns jeg kjeder meg så masse. Klarer ikke finne motivasjonen til å gjøre ting som f.eks:

-strikking

-lage fotoalbum

-lese bøker

-sy

Men finnes det noen andre ting? jeg tenker på inneting, for det er liksom de kveldene når jeg er alene hjemme at jeg kjeder meg sånn. Jeg liker jo å gå tur og sånne ting, men det er jo ikke noe jeg kan gjøre hver eneste dag liksom..

I tillegg kjeder jeg meg så sinnsykt på jobb. Jeg føler jo at jeg har gitt inntrykk av at jeg har lite å gjøre til sjefen min, men det hjelper liksom ikke. Det er jo ikke sånn at jeg VIL sitte inne på bim lenge av gangen hver dag på jobb, men jeg HAR JO INGEN ARBEIDSOPPGAVER!!! Jeg har tatt tak i saken og snakket med en avdelingsleder i en annen avdeling der jeg GJERNE vil jobbe når jeg kommer tilbake fra permisjon, og håper det ordner seg. SUKK!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg f.eks rydder litt i skaper, organiserer ting, kaster ting, baker (greit å ha i fryseren til barselbesøk), ser tv :P, og lader opp til junior er ferdig i bhg :)

termin i dag, så sikkert ikke lenge før jeg får nok å henge fingra i <3

Skrevet

Ja, sånne ting liker jeg jo faktisk å gjøre:) Men så tenker jeg jo at jeg kanskje burde hatt en skikkelig hobby... Ikke bare rydde i skaper og sånn liksom:oP Elsker jo å bake småkaker og sånn, men jeg klarer jo ikke å la være å spise opp alt... og det er jo ikke så positivt for vekta:S

Skrevet

He he, skjønner hva du mener med å risikere å spise opp alt.. Jeg har nettopp bakt for harde livet - kjeder meg også! Men jeg er i permisjon da.. så jeg trenger ting å gjøre på dagtid. For å ikke friste meg selv noe mer putter jeg nå alt bakverk rett i frysen, så utrolig kjekt å ha noe å by barselbesøk på :-) Ikke verst å kunne tilby noe hjemmelaget :-)

Jeg bakte kanelboller igår og idag har jeg bakt fylte horn. Anbefales! Nam nam!

Ellers har jeg også vært en ryddefreak, men nå ble jeg lei av det. Har tatt det viktigste så nå får resten vente.

Hvis du trenger tips til andre hobbyer kan du gå til en hobbybutikk og få veiledning der, det finnes utrolig mye artig :-) Selv har jeg planer om å lage smykker etterhvert. Det er noe jeg er veldig glad i..

Skrevet

Hva med å fikle litt med fotoapparatet??

Har selv funnet et instruksjonshefte til speilrefleksen, så nå er det bare å finne tiden til å sette seg ned og lese gjennom det. Har litt for mye organisering som kommer øverst på lista...huff... (og jg er arbeidsledig...men litt lite bevegelig av meg da...)

Skrevet

Jeg liker å ta bilder, og har funnet inspirasjon igjen nå :-)

Leker meg i Photoshop etterpå, og vips så har det gått mye tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...