Gå til innhold

Jeg skal gifte meg=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg 30 juli=) vi bestemte det i går.. men det er hemmelig for de fleste til vel overstått. Vi skal gjøre det lite, bare oss to, hos sorenskriver. Så skal vi en tur til fotograf, og så skal vi avslutte med en kjempe fest på countryfestivalen i seljord, med vassendgutane konsert. Sikkert mange som synes dette er harry, og det er det kanskje. Men vi forlovet oss der i fjor, vi er harry og gjennomførte=) hehe.. så gleder meg masse. Bli helt helt topp og helt helt oss. Måtte bare dele dette, siden det er hemmelig ellers=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse. Herlig.

Mennesker kommer i million forskjellige utgaver og man må gjøre det som føles rett for en selv. Tror det blir helt supert jeg!

Masse lykke til med å holde det hemmelig hihi.

Skrevet

Ja shit, det blir en utfordring. =) Hehe klarte ikke å holde graviditeten med vesla i mer enn 7 uker, å da skal det sies at jeg var 5 uker på vei når jeg fant det ut.. så .. 2 uker=) haha... jeg må virkelig klare dette, men gleder meg sånn og bobler snart over.

HI

Skrevet

Gratulerer !! Det viktigste er at dere gjør det slik DERE ønsker, så kan andre syns det de vil... ;))

(men dere må vel ha forlovere/vitner hos sorenskriveren også??)

Skrevet

Så herlig for dere. Gratulerer så masse, og lykke til med å holde dagen hemmelig :)

Vi skal gifte oss når babyen er født, og jeg har kommet tilbake til normal str. Skal gjøre alla dere, gifter oss lite og intimt, stikker på brullupreise, sender ut en invitasjon til party etterpå. Hehe, utfordringen blir hemmeligholde noe man ønsker å fortelle hele nettverket...

Skrevet

nei man trenger ikke det. man må ha forlovere på papiret , menkan ha stedfortredere tilstedet.(noen på kontoret)

Skrevet

Ja det blir spennende. Nå er det bare å finne den rette kjolen. Skal ikke ha brudekjole, vil heller ha en hvit romantisk sommerkjole.. gjerne med blonder.. noen som har tips om butikker så bare si i fra=)

Skrevet

Ellos har masse romantiske, hvite kjoler i år, til noen få hundrelapper.

Skrevet

Gratulerer.

Dere får forte dere å sende inn prøvingsatesten og papirene for forloverne.

Jeg og mannen har 5 års bryllupsdag den 30.juli :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...