Gå til innhold

Ikke kjent liv på 2 dager.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere kloke damer kan kanskje hjelpe meg.. Jeg har ikke kjent liv fra lille i magen på to dager - og han er nokså aktiv daglig. Jeg vet alt dette med at de har dager hvor de kanskje ikke gir så mye signal fra seg. Men nå har jeg prøvd alt. Drukket rødsaft, spist godteri, ligget i ro, prøvd å rørt meg.. Men ingen tegn til han uansett. Jeg er i uke 25. Har doppler selv, men pga at morkaka ligger foran er det svært så vanskelig å finne noe lyd... Jeg er i utgangspunktet ganske rolig, men nå begynner jeg å bli litt bekymra.

Hvor lenge skal det gå før jeg skal ta kontakt med sykehuset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ringt føden med en gang. Tar ingen sjanser med slikt, og du kjenner bevegelsesmønsteret best selv.

Skrevet

Ta kontakt med sykehuset du.

Trenger ikke være noe farlig, kan jo hende at han bare har snudd seg og sparker en annen vei en vanlig eller har forandret døgnrytmen sin.

MEN Ingen vits å sitte hjemme og være redd. De på føden jobber jo der for oss gravide. RING DEM.

Lykke til

Håper alt står bra til

Skrevet

Tusen takk for svar:) Har snakket med føden og fikk komme innom en tur. Så da stikker jeg ned dit og håper alt er bra (noe det sikkert er) :)

Skrevet

Har dere ikke jordmor på helsestasjonen?

Er veldig greit å ringe dit når en er litt bekymret synes jeg, de har erfaring med det meste og kan ta deg inn på timen uten at du trenger reise til sykehuset..

Men har du ikke kjent liv på 2 dager er nok sykehuset det riktige, greit å få tatt en ul og sjekket at alt er bra.

Skrevet

Hos oss er det bare jordmor 2 dager i uka, så her må man ringe sykehuset hvis det er noe spes. de andre dagene hu ikke er der.

Hilsen en som bor på landet.

Skrevet

Eneste som hjalp med min veldig lita aktive baby var å drikke veldig kaldt vann. Reagerte lite på sukker.. Kulde derimot:)

Skrevet

Har prøvd alt sånn nå... :)

Grunnen til at jeg ikke ta kontakt med jordmor er at hun er jo klart ute i streik! Ellers har jeg ringt dit for skulle i utgp. på kontroll dit i neste uke uansett. Håper den fordømte streiken er over snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...