Gå til innhold

9 fullgåtte


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er i dag 9+4 og var hos jordmor da jeg var 9+2. Hun hørte etter hjertelyd men kunne ikke finne den. nå klarer jeg nesten ikke vente til neste legetime, da er jeg 11+5. Noen som har hørt hjertelyd så tidlig?

Har ikke så mange symptomer, annet enn litt kvalme og tretthet. Ingen ømme bryster. Er ikke det vanlig at man er det på dette tidspunktet? Noen andre som er like langt på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg er 9+5 idag, og var hos legen på kontroll for et par timer siden. Han sa at det ikke var noen vits i å lytte etter fosterlyd, siden det var for tidlig. Du er jo veldig heldig som ikke ligger rett ut. Selv har jeg pådratt meg en stygg bihulebetennelse, og klarer ikke å gjøre noenting... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+1 i dag. Var hos legen i går og fikk beskjed om at det var for tidlig å lytte etter hjertelyd. Forrige svangerskap hørte vi hjertelyden da jeg var 12+2 men ble advart av legen på forhånd at det kunne være litt tidlig.

 

Kvalme og trøtthet er nok ganske vanlig. Jeg har heller ikke ømme bryster men sliter med kvalme og tretthet.

 

Rart hvor forskjellige svangerskapene er ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda jeg vet at det er tidlig. men hadde håpt hun fant den likevel;:) satser på å få høre fosterlyd neste gang. noe tidlig ul kommer jeg ikke til å gå på. ja, sist jeg var gravid hadde jeg mye mer kvalme så svangerskapene er ulike. enda vertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...