Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når magen blir hard å du får en slags ubehag i magen ?

Blir liksom ikke vondt ikke så vedlig iallefal, men veldig hard å ubehaglig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja noe sånt.jeg kjenner mine kynnere veldig godt. da blir hele magen kjempe stram. men slipper taket i løpet av 45 sekunder eller noe. de er ikke vonde men syns dem er ubehagelige ja!

Skrevet

Hos de fleste er ikke kynnere vonde. Det er de dessverre hos meg. Det du beskriver er nok kynnere. Har det samme bare at mine er som rier bare de er svakere. Noen av dem er temmelig vonde og må puste meg igjennom dem. Som jordmor sa så blir det værre for hvert sv.skap hvis en har vært plaget med det før, og det har jeg med de to andre.

Skrevet

Takker, så at det ikke var så eldig bra skriv eller formulert.

Akkorat nå kommer deto min mlm, å de er vonde, men så ligger lillegutt godt festa nede i bekkenet så det er sikkert derfor det gjør så vondt i rompa å foran i magen.

Skrevet

det er helt normalt at kynnerene blir vondere nærmere termin. klem

Skrevet

Husker jeg hadde noen sikklige vonde med 2 mann også, men det er så lenge siden så huska ikke hva knnere var, bare at det var ubehaglig.

Har hatt noen på natta hvor jeg må puste meg igjennom, men det har vært 2 eller 3 bare så gir de seg.

Skrevet

Jeg får mye vonde kynnere når vi er f.eks ute å kjører, eller jeg beveger meg. Sjeldent om natten. Men er jo kjekt å ha dem og i og med det er en forsmak på fødselen og jeg har hatt 2 kjappe, men smertefulle fødsler. Mye er sikkert takke være de intense kynnerene som kanskje gjør fødselen raskere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...