Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut å reise (innenlands med flybytte) med jenta mi på 7 mnd. Vi skal ha med trille (Graco Mirage - ikke så stor), bilstol, koffert og håndbagasje (stelleveske). Går det greit? Eller er det for mye bagasje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vogna og bilstolen går gratis uansett.

du har ikke for mye bagasje med deg.

Skrevet

Ok :) det høres bra ut.

Sjekker man inn bagasjen for hele reisen når man flyr innenlands? Eller må jeg sjekke den inn på nytt igjen når jeg skal bytte fly?

 

Nei.. jeg flyr ikke så ofte.. hehe

Skrevet

dytt

Skrevet

Hvis du går på nettsidene til det flyselskapet du skal reise med så kan du lese hvor mye bagasje du har lov å ha med deg. Det varierer fra selskap til selskap. det går på antall kilo ikke kollie. tror de fleste flyselskap tar bilstol og vogn utenom, det blir sendt som spesialbagasje. Og ved de aller aller fleste flybytter i Norge, dersom du har bestilt reisen i ett, så går bagasjen automatisk.

 

Min erfaring er også at når man reiser med små barn så er de aller aller fleste veldig flinke å hjelpe til...og vi har reist mye med fly..spesielt Bergen - Sandane, Bergen - Ørsta, Bergen- Ålesund og Bergen-Oslo.. reiser omtrent en gang i måneden med to barn...

 

Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...