Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betegner egentlig ett hentesett?

Blir helt stressa når jeg leser at man skal ha dette med på

sykehuset. Har prøvd finne det i butikken på nette, men det er jo ingenting som heter det.?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sharazi
Skrevet

Det lurte jeg også på.. Men det er altså de klærna ungen skal ha på seg på vei hjem fra sykehuset.. Og det er noen som faktisk bruker mye tid og penger på å strikke/ sy søte små hentesett til ungen.. Søk på Google, så får du se:

http://www.google.no/images?hl=no&source=imghp&q=hentesett&btnG=S%C3%B8k+etter+bilder&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Selv skal jeg bare ta med en body, sparkebukse og tynn jakke til ungen, så det blir mitt "hentesett". Vi skal jo bare rett hjem likevel, så ikke vits i å pynte barnet som om man skal i selskap liksom!

Skrevet

Det er bare det vi kaller det vi tar på ungen på vei hjem fra sykehuset.

Er veldig forskjellig hva folk bruker. Noen har strikka sett, noen har kjøpt klær bare..

Hentesettet vårt består av body(litt ekstra fin med blondekrave), sparkebukse i velur(er litt usikker på hvordan det skrives), sokker, en bomullslue og bomullsjakke. Tar med en strikka lue samt strikka jakke også,hvor begge deler er i babyull, sånn hvis det plutselig skulle bli en kald dag;)

Ellers er det bare teppe og en liten klut til å ha under hodet, inni teppet, som tas med.. :)

Håper det hjalp litt:)

Skrevet

Hehe, takker :)

Da har man jo alt man trenger da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...