Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Har en maxi cosi-bilstol til baby i magen, men kunne godt tenkt meg at den var litt mer ren når hun kommer. Kan trekket tas av og vaskes? Hvis det går an, er det snakk om håndvask eller maskinvask?
lille_vims Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Ja, trekket kan tas av, lirk og lur litt rundt kantene. Jeg tok det på finvask i maskinen, 30 grader med litt vaskepulver (evt ullprogram).
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2010 Ok.. Og det var like fint og likt i størrelsen etterpå? Er så redd for å ødelegge det:S skal vurdere å kjøpe et slikt "sommertrekk" som de kaller det, så jeg kan ta det av å vaske istedet;) sånn til senere anledninger..
lille_vims Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Like fint og ikke krympa :-) Har gjort det flere ganger. Dette er baby nr 3 her i huset. Har hatt maxi cosi til dem alle. Funket hver gang!
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2010 Men en ting.. Nå holder jeg på å prøve å løsne trekket.. Men det går jo ikke:S For den delen av selen som sitter inni der man strammer til etter å ha festet beltet på ungen, den sitter jo helt fast!:S er det en spesiell måte å få løs den på?
mizza84 Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 lurer på dette jeg også, får den ikke løs... Noen spesiell teknikk??
Maya:-) Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Det er en ganske god oppskrift i bruksanvisningen mener jeg å huske. Har vasket trekket mitt mange ganger, men det begynner å bli en stund siden det setet var i bruk så husker ikke detaljene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå