Gå til innhold

Stavanger (og omegn) -mager!


Mammafugl

Anbefalte innlegg

Hei! Her er et lite besøk fra november-klubben:-) Postet nettopp følgende innlegg på november-klubben. Invitasjonen gjelder også dere desember-mager.

 

Nå har vi laget en gruppe på Facebook for oss som kan tenke oss å bli litt mer kjent.

 

Det er en del desember-mager fra distriktet også, så vi har tatt med dem og kaller gruppen for 11/12 2010. Søk i søkefeltet oppe til venstre på facebook-siden din, sorter på grupper (menyen til venstre) og gruppen kommer opp. Da kan du søke om å være med, alle slippes inn:-)

 

Når vi har fått samlet en del er planen å møtes.

 

Velkommen skal dere være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Je la inn forespørsel fo et par dager siden, men har ikke hørt noe:) Så den som er "ansvarlig" for siden må inn å sjekke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Koselig liten gjeng vi er der inne, så hiv dere på!!!

 

Samles en tur på Tirsdag te middag og tattling i stavanger sentrum:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Dytt!

 

I tilfelle det finnes noen her inne som ikke har fått med seg facebookgruppa vår og vil joine oss på treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei,

 

Jeg finner ikke denne gruppen. det kommer opp for mange alternativer (500 stk). Kan du spesifisere hvor denne gruppen ligger? Hvilken type gruppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei !!

 

Jeg fikk opp gruppen når jeg søkte, men husker jo ikke hvordan jeg gjorde det. S¨lenge siden!

 

Men skal vi se..

 

Jeg kan jo invitere dere til gruppen hvis dere sender meg navnene deres på privat melding evnt..

Eller andre forslag?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Mitt navn er Siv Therese Ystheim, dersom du finner meg og legger meg til så slipper jeg å lete blant det store hav av grupper!

 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...