OktoberGutt09<3MaiPie12 Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Hvilke bivirkninger har du opplevd eller hørt om ved bruk av cerazette? Jeg kan nevne: Tørre øyne, sliter enormt med linser for tiden! Føler meg trøtt og fjern pga dette. Hudforandringer, flere fregner og føflekker. Til og med soleksem! Humørsvigninger Eneste plusset er ingen mens:-P Nå ammer jeg fortsatt så det kan jo spille inn her da.. Men noen som kan abefale noe annet en cerazette?:-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Eneste minuset når jeg brukte de var at jeg blødde konstant i 5 mnd....
The Bad Gal Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Kontinuerlige småblødninger, nedstemt, hodepine, kvalme.... Har ikke brukt noe siden, mannen min skal til ballekutter'n så jeg skal ikke gå på noe mer. Legen min anbefalte hormonspiral(Levonova) om jeg skulle ombestemme meg.
OktoberGutt09<3MaiPie12 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2010 Hehe ballekutter'n faktisk! Er drittlei av å putte i meg hormoner!! Var jo i knallform når jeg gikk gravid:-) På'n igen med pillen så er jeg plutselig slapp og trøtt hele tida!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå