Gå til innhold

Cerazette og bivirkninger!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke bivirkninger har du opplevd eller hørt om ved bruk av cerazette?

 

Jeg kan nevne:

Tørre øyne, sliter enormt med linser for tiden! Føler meg trøtt og fjern pga dette.

 

Hudforandringer, flere fregner og føflekker. Til og med soleksem!

 

Humørsvigninger

 

Eneste plusset er ingen mens:-P

 

Nå ammer jeg fortsatt så det kan jo spille inn her da..

Men noen som kan abefale noe annet en cerazette?:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Eneste minuset når jeg brukte de var at jeg blødde konstant i 5 mnd....

Skrevet

Kontinuerlige småblødninger, nedstemt, hodepine, kvalme....

 

Har ikke brukt noe siden, mannen min skal til ballekutter'n så jeg skal ikke gå på noe mer.

 

Legen min anbefalte hormonspiral(Levonova) om jeg skulle ombestemme meg.

 

Skrevet

Hehe ballekutter'n faktisk!

Er drittlei av å putte i meg hormoner!! Var jo i knallform når jeg gikk gravid:-) På'n igen med pillen så er jeg plutselig slapp og trøtt hele tida!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...