vbu Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Som jeg ikke hadde nok av plager fra før så har jeg plutselig blitt veldig svimmel, kvalm, og fått vondt i muskler. Har merket litt til det en stund men det tok helt av i begynnelsen av uken. Har omtrent ikke gjørt noe annet enn å ligge i sengen etter at jeg kommer hjem fra jobb. Trodde først jeg var så innmari trøtt siden jeg hadde et par dårlig netter på grunn av bekkenløsning men nå har jeg fått sovet "nok" til at det kan ikke bare være det. Blir svimmel hvis jeg står. Kvalm hvis jeg prøver å ignorere det. Har vondt i musklene. Håper det går over men lurte litt på om noen har opplevd noe lignende? Kan det være lav blodprosent? Noe jeg burde bekymre meg over? Har time hos jordmor neste uke men lurer på om jeg burde prøve å få time hos legen tidligere. Er uke 31.
Dollywood Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Jeg ville sjekket det ut om det plager deg. Jeg er snart 30 uker på vei. Er blitt kvalm igjen innimellom jeg også, og kjenner igjen det du beskriver ang muskelsmerter. Jeg er 100% sykmeldt, og har den siste uka sovet mye. Sover gjerne fra 22 om kvelden til 10-11 neste dag, da bare avbrutt av toalettbesøk. Føler virkelig at jeg er kommet over i 3.trimester og at den bedrete formen i 2.trim er gitt seg...
vbu Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2010 Får vente til jordmor neste uke og håpe det holder seg i sjakk. Var litt sånn av og på i dag og tror jeg kanskje klarer å være opp litt lenger i kveld en forrige kvelder. Blitt litt lei av senga mi for å si det mildt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå