Gå til innhold

Hvor lenge har du vært her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har vært på dib i over 2år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare på dib nå, men starta min tid her på bim i 2005(med et annet nick)

Skrevet

starta på bim i fjor vinter

Skrevet

jeg kom på BIM først i januar i år :)

Skrevet

Fra 2005. Har hatt 2 nick her inne ;)

Skrevet

Da har vi vel kanskje omgåtts her før da, gulesider:-)

Skrevet

Salad fingers vi har kanskje det hihi. Sender deg en pm med mitt gamle nick:)

Skrevet

Begynte på BIM når jeg ble gravid for første gang.(2008)

når ungen var ute, var jeg også borte fra BIM;)

nå er jeg gravid igjen, og henger dermed på DIB for det er felles anonymforum feks med BIM.. så jeg kan spørre om alt fra svangerskap,til barn opp til 2 år :-) selv om jeg egentlig ikke trenger info om svangerskap lenger ;)

 

vil mest sannsynlig slette meg,når ungen her er kommet til verden, for da har jeg erfaringen fra første barn :-)

 

enkelt og greit!

Skrevet

Startet "karrieren" på BIM, da jeg gikk gravid med førstemann. Oppdaget DIB etterhvert. Nå som jeg er gravid med andremann kikker jeg litt innom begge forum.

 

Er nok mest aktiv når jeg er gravid og har veldig små barn, ellers er jeg bare innom en sjelden gang:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vært her siden jeg var gravid med førstemann, i 2004....

Skrevet

Jeg har vært her siden 2000:)

Skrevet

Hei

Skikkelig fersking her! Jeg har vært her i en uke. Er 38 år, vi skal ha vår første baby i november. De fleste av venninnene mine er for lengst ferdig med svangerskap, og barna begynner å bli store. Bra forum dette, godt å utveksle erfaringer :)

Skrevet

Begynte på BiM for 7 år siden, og gikk over til DiB for snart 6 år siden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...