The Bad Gal Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Er bare på dib nå, men starta min tid her på bim i 2005(med et annet nick)
The Bad Gal Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Da har vi vel kanskje omgåtts her før da, gulesider:-)
Villa Perlesukker Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 Salad fingers vi har kanskje det hihi. Sender deg en pm med mitt gamle nick:)
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 Begynte på BIM når jeg ble gravid for første gang.(2008) når ungen var ute, var jeg også borte fra BIM;) nå er jeg gravid igjen, og henger dermed på DIB for det er felles anonymforum feks med BIM.. så jeg kan spørre om alt fra svangerskap,til barn opp til 2 år :-) selv om jeg egentlig ikke trenger info om svangerskap lenger vil mest sannsynlig slette meg,når ungen her er kommet til verden, for da har jeg erfaringen fra første barn :-) enkelt og greit!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #10 Skrevet 9. juni 2010 Startet "karrieren" på BIM, da jeg gikk gravid med førstemann. Oppdaget DIB etterhvert. Nå som jeg er gravid med andremann kikker jeg litt innom begge forum. Er nok mest aktiv når jeg er gravid og har veldig små barn, ellers er jeg bare innom en sjelden gang:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. juni 2010 #11 Skrevet 9. juni 2010 Vært her siden jeg var gravid med førstemann, i 2004....
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #15 Skrevet 9. juni 2010 Hei Skikkelig fersking her! Jeg har vært her i en uke. Er 38 år, vi skal ha vår første baby i november. De fleste av venninnene mine er for lengst ferdig med svangerskap, og barna begynner å bli store. Bra forum dette, godt å utveksle erfaringer
Raych Skrevet 9. juni 2010 #16 Skrevet 9. juni 2010 Begynte på BiM for 7 år siden, og gikk over til DiB for snart 6 år siden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå