Gjest Sekretøsa Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Bestemor er verdens beste altså, og har alltid rom og plass for alle.... (og jeg er den eneste av barnebarna som er voksen, og har sørget for oldebarn, hehe) Jeg hjelper henne med det hun måtte trenge, selvom det ikke er mye. Hun er 68 og sprek som en okse. Og hun stiller alltid opp når jeg trenger det... MEN.... idag har jeg fått en hastetime hos naprapat, fordi jeg er ødelagt i ryggen. Så jeg ringer henne og spør om hun kan komme og se etter ungene mens jeg er der (fikk time når bhg stenger). "Ja, jo...når er det da? Ja...ehh... jammen, det er jo akkurat når XXXX (mannen) kommer hjem da" Hun er så ram! Hun er livredd for at han blir sur hvis han ikke kommer hjem til dekka bord. Så hun sitter klar med middagen fra 14.30, i tilfelle han kommer hjem rundt da... men sannheten er jo at han sjeldent er hjemme før kl 17 (selvstendig næringsdrivende). Men hun må jo ha det klart, må vite! Jeg vil aldri bli sånn!!! Kommer gubben hjem og er sulten, og jeg ikke er hjemme...ja, så lag mat da!
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Jeg må le litt også Hun skal komme altså, men da måtte hun lage middag først og ha det klart, sånn at han bare kunne forsyne seg av kjelene. Men hun håpa ikke jeg ble så lenge da, for det kunne jo hende at han ikke klarte å varme det opp?!?! Makan.... I fjor sommer skulle han ha med seg 3 ansatte til sørlandet for å jobbe. (Vi bor på østlandet). Han skulle være hos sin datter, men bestemor måtte være med for å sørge for at de fikk mat hver dag??? (Det var noe hun selv bestemte altså, hun er livredd han skal sulte ihjel)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Så pass ja:) Hahaha.. Husker bestefaren min også ikke kunne lage noe annet en velling, for bestemoren min lagde jo ALT
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Bestefar ble også litt handlingslamma når de ble skilt husker jeg... "bare skyll av tallerken med varmt vann du, ekke nødvendig å vaske den med såpe"...eh, neivel.. Litt artig, for faren til sjefen min er strax 90, og han hadde diska opp med 3retters når de kom på besøk Så det er vel "oppdragelsen" det står på. Note to self: Sønnen min skal lære seg å lage mat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå