Gå til innhold

Noen fra Lørenskog her?


JessBerg

Anbefalte innlegg

Hadde vært koselig å komme i kontakt med noen som har termin i nov og bor i lørenskog område. selv er jeg 33år, har ei jente på 3 fra før. har tatt mer fri i sommer og har mye fri tid som jeg nyter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei. Jeg bor på skjetten, har termin islutten av november. Kan gjerne møtes, for jeg kjenner ingen andre som er gravid. Drar til syden i morgen, men kan jo prates nærmere om litt over en uke??

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hatt fin ferie? :) her er litt info om meg. hadde vært koselig å møtes sikkert. Jeg er 33år og har ei jente på 3. Og har nå termin 9nov. Bor i lørenskog nær metro og triaden sentere.

Du får gi lyd fra deg så avtaler vi en lunch en dag :)

 

Jessy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei begge to. jeg jobber rett ved triaden, i NAVbygget. Skal ha ferie om to uker, så kanskje vi kan ta det da? Jeg gleder meg til å treffe noen andre gravide =)

 

Hvordan er formen for dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei begge. er ikke logget inn her ofte, men her er nr mitt 45240077. Er stortsett hjemme, skal ha korte ferie dager på hytter og telt turer. Bare å sende en sms så kan vi sikkert treffes og ta noen gå turer eller kaffe turer :) alltids koselig å bli kjent med gravide som har termin rundt samme tid. kan jo hende vi kommer i samme barsel gruppe :) går til benterud helsestasjon.

 

Formen er ellers på topp og har ikke hatt noe ubehag :) (bank i bordet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...