Minimo <3 Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Der jeg pleide å få sting når jeg løp, der har jeg skikkelig vondt no! aldri hatt det før :S er i uke 36 + 4 idag.. VOOOOOONDT! Noen som vet hva det er?
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Er det på høyre side? Helt oppe med ribba? Da bør du i så fall ringe legen din, for det kan være blodtrykket ditt... Visst ikke har jeg ikke peiling! Det er jo tusen vondter å holde styr på. Kan bli helt tullete!
Minimo <3 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2010 ja, nesten helt oppe :S Men det ga seg litt og jeg fikk ett trykk i magen :S jeez :S
MonicaiStavanger Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Slik hadde jeg det på mandag, det var noen voldsomme tak i siden (da bare på høyre side) som kjentes akkurat som sting som man får ved løping, bare myyyyyyye vondere. Og det skiftet mellom å være i sida og nede i magen, samt gikk strålinger/vondt bak i ryggen. Dette holdt på lenge, og kom og gikk med en del minutters mellomrom, og etter hvert timers mellomrom. Måtte holde meg i kjøkkenbenken mens jeg laget middag, da det var så vondt. Trodde nesten det var rier på gang, Jeg er i uke 40 da....(eller dette var 39+6). Om kvelden/natta avtok det. Og i går var det lite symptomer, men et par tak --- den gang på venstre side med sting. Jeg antar dette klassifiseres som 'maserier'? Men om andre vet noe om dette så er det interessant, Hadde INGENTING lignende dette med førstemann,
Minimo <3 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2010 de er ikke noe vonde lengre, men kjenner dem.. Måtte rett og slett kapre doen :S Fikk skikkelig vondt i magen! Har så inni helsikken med maserier hele dagen, hver dag.. de begynner om morgenen rundt 10 - 11 tiden og kommer og går når de vil og slutter når jeg legger meg!!! vært sånn i 3 uker no.. helt utrolig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå