Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Noen som er i avstandsforhold, eller har opplevd det som problematisk når det gjelder å stole på kjæresten sin pga avstanden? Jeg har en fantastisk kjæreste, vi skal flytte sammen til høsten har vi snakket om, men det er mye vi må tenke på, jobb osv. Så nå snakker vi om å starte noe sammen her i Norge, det tror jeg kan bli veldig spennende men må tenkes nøye igjennom også.. Jeg synes det er vanskelig å stole på ham, når han er langt borte, han bekrefter hele tiden at jeg kan stole på ham, men jeg tror han begynner å gå lei "maset" mitt, problemet er også at jeg savner ham så inderlig, to-tre uker mellom hver gang jeg får se ham( og vi møtes da 1 uke om gangen) og det ender alltid i tårer når jeg eller han drar.. Er jeg utrolig dramatisk av meg? Savner ham sånn, og de gangene jeg ikke hører fra ham en halv dag eller om han ikke er på msn en helg, blir jeg helt paranoid.. Leker dektetiv og spør ham hvor han har vært osv.. Han pleide å være en mann som ikke var i fast forhold, men begynner å bli litt "gammel", jeg derimot er en ung kvinne som kanskje er litt usikker på meg selv.. Hva tenker dere om denne situasjonen?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Jeg mener at du egentlig ikke kan gjøre annet enn å bestemme deg for å stole på ham. Det hjelper ikke å mase og spørre og få ham til å bekrefte at han er til å stole på. Det ville han jo ha sagt enten han er til å stole på eller ikke. Jeg har en mann som alltid har vært veldig mye ute på reise i forbindelse med jobb. Ifølge statistikken er det jo på sånne reiser folk oftest er utro. Men hvis man begynner på den mistenksomhets-galeien kan man ødelegge hele grunnlaget for et godt forhold, så det kan man ikke gjøre. Jeg har aldri hatt noen grunn til å tro at han er utro, så derfor bekymrer jeg meg ikke for det heller. Det samme gjelder for deg. Du må bare roe deg ned og bestemme deg for å¨stole på ham, og ikke engste deg etter en halv dag uten livstegn. Sånn oppførsel kommer til å kvele forholdet - man er nødt til å gi hverandre litt slingringsmonn. Lykke til - han ER sikkert til å stole på.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Ja, du har helt rett.. I tillegg har jeg blitt kjent med vennene hans, møtt familien, og jeg er godt likt av vennene hans, en sa til meg for ikke så lenge siden at hun hadde aldri sett ham være så gal etter en dame før og at han snakket veldig mye om meg. Han er veldig stolt over meg, viser meg fram til alle og vi snakker sammen hver dag. Jeg må bare stole på ham! Jeg må lære meg å sette fokus på noe annet når jeg begynner å få disse "tankene" Jeg vil virklig at dette skal fungere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå