Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Og da mener jeg i fillebiter!! Jeg kan vel ikke få ny i banken vel? serienret er ikke helt og ikke den stripa heller,for det er skikkelig frarevet for å si det sånn
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Det var jo økonomisk gjort. Hva skjedde? Du kan jo ringe banken og høre.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Du må ha mer enn halve lappen i ett stykke for å få ny.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Hehe,en liten tass her hjemme som fant lommeboka mi ser du....
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 HVis du klarer å "lappe" den sammen slik at man ser at bitene er satt riktig sammen, så er det absolutt verdt et forsøk. Se om du kan få den til å se hel ut og teip den sammen, og ta den med til banken.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Få ny i banken? Herregud, det er bare en 500-lapp!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Bare en 500-lapp? 500 kr. er nok til at jeg hadde tatt meg turen innom banken for å spørre etter ny ihvertfall, veldig god betaling for å gå innom banken det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå