Gå til innhold

Mage :-)


Englemamma, prøver igjen...

Anbefalte innlegg

Magen er rar om dagen.... Jeg er i min 15 uke (14+2).

Om morgenen er den nesten flat, etter at jeg har spist frokost begynner den å ese- i løpet av dagen ser jeg skikkelig gravid ut. Når jeg skal legge meg står den ut som en ballong.....

Har andre det slik også?

 

Klarer heller ikke å kjenne livmoren min :-(

Skal til jordmor 14 juni og Ul 7 juli :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 14+6 og har det på akkurat samme måte :) Etter frokost skjer det ikke så mye, men etter lunch på jobben og når jeg begynner å bli sliten bare eser det ut. Det er morro!!

 

Men hvorfor skal du til jordmor før UL? Føler jeg har vært på så få kontroller i forhold til andre her jeg (selv om jeg var på UL i uke 8). Var på Kontroll uke 12 og nå skal jeg ikke noe før UL uke 18.... Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor jeg skal til jordmor så tidlig...hm..godt spørsmål :-) Trodde det var vanlig jeg...??

 

var hos den første legekontrollen for litt siden, og han sa jeg skulle ta kontakt med jordmor selv og avtale -hvis jeg ville går annenhver gang hos hver av dem (noe som var vanlig)

 

-så jeg ringte bare, og hun ga meg timen :-)

2 legetime skal jeg ikke ha før i uke 24??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel helt normalt å gå til jordmor før ul :) jeg var hos jordmor i uke 9 jeg og legen i uke 11 :)

 

Jeg skal også på ul 7.juli :) har allerede smugtitta litt jeg da, privat ul ;) hehe.. klarte ikke vente!

 

Magen min er også akkurat som din, jeg er 14 uker i dag :)

Liten om mårran, så etter frokost ser jeg mer og mer gravid ut for hver time som går ;) hehe .. men det er jo bare koslig..

Jeg kjenner livmoren ganske godt, men best om mårran, når jeg ligger på ryggen, fordi da er jeg ikke så oppblåst og stor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...