Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Mannen i huset skulle legge igjen handlepenger før han gikk på jobben (vi bruker min lønn til regninger og hans til daglige innkjøp) men han sendte melding nå om at han glemte det og skulle komme og hente meg og kjøre meg til kjøpesenteret senere. Småsøtt da, for jeg har drivi og fleipa om at jeg skal ta lakserolje og alskens ikke-anbefalte urter. Ja, litt over termin og lei.. Så nå tør han ikke å la meg handle alene. Ler meg skakk. Er det mulig å ta seg fri fra jobb fordi man ikke stoler på at kjærringa skal handle alene?? og jeg som hadde tenkt å kjøpe canesten også. Som om det går an med en nysgjerrig mann på slep. Han tror vel at det starter fødselen det også. Uff, jeg får lære meg å ikke fleipe med å sette igang ting selv (som om det faktisk lar seg gjøre...)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 "og jeg som hadde tenkt å kjøpe canesten også. Som om det går an med en nysgjerrig mann på slep" Hæ? Hvorfor i all verden skulle du ikke kunne kjøpe Canesten selv om mannen din er med?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 vær takknemlig for at han er så hensynsfull og passer så godt på deg :-) akkurat som min, herlig herlig !!!!! :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Jeg vil jo ikke at han skal se at jeg har sopp...det er jo skikkelig ekkelt. Dessuten har han tydeligvis bestemt seg for at alt jeg gjør kan sette igang fødselen og det vil han jo ikke.... (tilogmed sex har jeg blitt nødt til å glemme siden han har hørt at det kan starte ting) HI
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 canestenkremen tror jeg ikke han bryr seg om og han kommer hjem fra jobb fordi han er redd for deg, og vil ikke at du skal føde på butikken (menn tenker litt annerledes enn oss) kos deg med å bli litt varta opp du kjære venn!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Herlighet, kan du ikke fortelle mannen at du har sopp?? Får det hver gang jeg går på antibiotika jeg, og forteller da mannen min om det. Er vel ingenting å skamme seg over. Tenk når han skal være med på fødselen da, DET er ekkelt det Nyt det, det kan hende denne oppvartinga går over
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Min mann kjøpte lakserolje til meg når jeg var 6dager på overtid og han var dritt lei en høygravid,sliten og sur kjerring. Så en så hensynsfull mann skulle jeg likt å hatt
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 Vil ikke at han skal vite at du har sopp? Du er klar over at om du faktisk skal bli ordentlig kvitt sopp så må han behandles også...? Jeg blir alltid like forundret når jeg hører om ektepar som faktisk ikke kan snakke sammen om slike helt naturlige ting.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 Hvis dere har hatt samleie uten kondom mens du har hat sopp, er jo han mest sannsynlig smittet. Men for all del, det er bedre å ikke si noe. Da kan han smitte deg på nytt, du behandle deg, han smitte deg osv.... I et forhold hvor man har vært sammen lenge og har felles barn, må det da gå an å snakke om soppinfeksjoner. Tør du ikke ha omgangssyken slik at han vet det heller da? Det er da på mange måter eklere :-P Jeg tenker bare at det må være anstrengende å ha et forhold der man må veie ord, handlinger og faktisk helsestilstand i frykt for mannens reaksjon. Et forhold må da tåle at naturlige ting hender.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #10 Skrevet 9. juni 2010 Nå går det ann å bruke canesten på sopp andre steder enn i underlivet. Da smitter det ikke på samme måte.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #11 Skrevet 9. juni 2010 Men fotsopp er smittsomt i dusjen. Greit nok hvis det er i en anna hudfold, men det er ikke fullt så vanlig som underliv eller føtter. dessuten er prinsippet det samme: er det virkelig så farlig at mannen i huset får vite det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå