Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert teit spm men jeg har null peiling. Er 5 dager over tiden, og slimproppen har vel gått mer eller mindre de 2-3 siste dagene.. (men ikke noe blod)...

I dag så våkner jeg av at trusa bli helt våt, så går jeg på do og da dryper d i do (ikke mye). Det var helt blankt, men luktet ikke noe. Er det utflod bare, eller kan d komme litt vann bare?

Håper noen kan hjelpe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..... Åhh så spennende. Jeg fikk beskjed av jordmor om at hvis man var i tvil, ta på deg et bind og sjekk da om litt om det blir vått. Hvis det så ring føden, det høres nesten litt ut som om det kan være vannet som har gått. Lykke til:)

Skrevet

Da skal jeg gjøre det:) Trodde d skulle komme masse på engang jeg...

Har skiftet truse, og den er våt allerede.. Håper d ikke er utflod nå da.. hehe

Skrevet

Hei:)!

Det kan fint komme bare litt og litt som du beskriver...Gjorde det på meg:)!

Lykke til:)))))!

Skrevet

Takk takk ! Mulig jeg er overanalyserende etter tegn nå.. hehhe såååå lei da vettu:)

Skrevet

Ta på deg et bind som sagt og ring føden. Jeg opplevde det sammen for noen uker siden, men var da i uke 33. Hele trusen ble klissvåt, har ikke opplevd det før. De sa jeg måtte komme inn med en gang for en sjekk. De ville gjerne ha bindet for de kunne teste om det var fostervann i det. Hos meg var det bare veldig vanntynn utflod , heldigvis, men håper det er vannet ditt som har gått. Ikke alltid alt kommer på en gang, en kan lekke litt først. Lykke til!

Skrevet

Hei!

Jeg opplevde også akkurat det samme sist fødsel, det startet med at det bare dryppet litt fostervann. Jeg trodde jeg tisset på meg, så tok på bind og gikk sånn resten av dagen. Men da kvelden kom og det fortsatt rant litt da jeg beveget med, ringte jeg føden og de ba meg komme til sjekk. Det var fostervann! Så bare ring du :-)

Hvis hodet er festet ligger det nemlig ofte som en propp, sånn at bare litt og litt fostervann renner ut om gangen.

Skrevet

Tror d var falsk alarm jeg.. Ikke kommet noe mer...

ÆÆÆÆÆSJ! hehe

Skrevet

når vannet gikk hos meg var det absolutt ingen tvil!:) det kom på en måte et lite popp eller hva jeg skal kalle det, å etter det bare kom det masse vann rennende hele tiden! vannet gikk hos meg uten noen som helst tegn til fødsel først!

Skrevet

Jeg gikk og lakk litt av og på 1,5-2 dager før vannet gikk "på ordentlig", så du skal ikke se bort i fra at det kan være vannet..

Skrevet

Jeg var og sjekket på føden i dag, men det var nok dessverre ikke noe vannavgang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...