jimena Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Hei! Vi vurderer høstferie til Tyrkia (har aldri vært der før) og da kommer minstemann til å være 3 mnd. og eldste 7. Siden dette kommer til å bli en hjemmesommer (har termin i neste uke!) så tenkte vi at en tur til varmere strøk i skolens høstferie kunne være noe å glede seg til og fint for de to eldste. Er jo "dreven" med barn og reising, så jeg er ikke stressa over å dra med mann og tre barn, men så begynte jeg å tvile litt på om den minste kanskje kommer til å være for liten likevel... Jeg har foreløpig holdt av en tur til en kjempefint anlegg med all inclusive til en bra pris midt i høstferien, så vi burde vel bare slå til, eller? Hva med vaksiner til babyen? Og hva om det skjer noe med han der nede... Noen som har erfaring med å reise med sååå liten baby? Vi var på Mallorca da vår nr to var 5 mnd og det gikk jo kjempefint, så dette burde vel også gå bra...
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Storesøster var 2 1/2 mnd når vi reiste til Tyrkia i slutten av juli. Jeg ga beskjed til hs, og hun fikk den ene sprøyta litt tidligere. Men ellers ingen problem. Bortsett fra at de andre i barselgruppa visste hvor slitsomt det kom til å bli og at hun ikke kom til å like varmen. Det kom til å bli stress sa dem! Det var null stress! Amma, smørte og lå i skyggen i en luftig tralle der vi kunne legge ryggen helt ned =) For å si det slik synes jeg det var mer sliltsimt når vi reiste når hun var 14 mnd. Løp rundt bassenget, krøp rundt med kattene osv he he =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå