Gjest sug lut Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Hurra! I dag skal jeg ikke ha ansvaret for noe, produsere noe, passe på noe, rekke noe (i alle fall ikke hele dagen), oppføre meg, eller noe annet kjipt og voksent. I dag skal jeg knapt være fjortis - i dag skal jeg være sju og et halvt.
Gjest amandine Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 God plan! I dag skal jeg ha ørten unger hjemme på det som forhåpentligvis blir streikens siste dag! Jeg skal sy tre liftgardiner som jeg hadde glemt jeg skulle sy for naboen, jeg skal lage hagelunsj til alle ungene(bakte heldigvis i går) og middag til omtrent like mange. Så skal jeg en tur og levere fra meg liftene og forhåpentligvis kommer mannen hjem før ungene legger seg. Da skal vi legge ungene og sette oss ut med et kaldt sprudleglass og feire at i dag er det et år siden jeg ble syk og jeg er her fremdeles;) Potensielt travel dag med deilig avslutning. Og i morgen er det bare kamikazen og jeg hjemme, det blir rene ferien! Alle andre er på skolen??? håpe håpe Håper dagen din blir god, lysere og lettere, at kaffen er svart og glovarm og at solen skinner på deg.
Gjest sug lut Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Det høres ut som en god dag med mye mulighet for koser, amandine. Og det er en dag du har grunn til å feire, ja. Hagelunsj skal jeg ha i morgen, dvs hjemmejobbedag men besøk i lunsjen og da KREVER vi at det er sol så vi kan lufte tærne i grasset. (Om sola holder lenge nok til at jeg også får slått plenen hadde det vært greit også, ellers trenger jeg straks en sau.)
Gjest amandine Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Blir en god dag, tenker jeg, ja! Håper du har rukket å trekke pusten litt. Jeg sitter og venter på at klokken skal bli halv ti så jeg kan ringe sykehuset og høre hvordan vi ligger an i køen med broremann. Tiden snegler
Gjest sug lut Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Har dere mulighet til å gjøre det privat om det ikke kjapper seg i det offentlige? Joda, jeg puster. Og har levert fra meg et stykke arbeid så jeg faktisk reelt sett ikke skal jobbe akkurat i dag - og ikke til natta heller, for en gangs skyld. Men så kommer alt sammen kastende over meg igjen innimellom, men det er vel bare å ha god tilgang på lommetørkler. Det blir jo ikke borte men det blir bedre på sikt.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 Jeg har kjørt spinspider og elevene mine synes jeg er den kuleste læreren ever. Hah,
Gjest Siklerotte Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 Spinspider er ganske morsom, da. Jeg vil også på Tusenfryd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå