Gå til innhold

Dere som trene utfall / har gjort det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere resultater? Og etter hvor lang tid, hvor mange og hvor ofte?

Tok 3x20 i går kvell, fremover med annen hvert bein, og kjenner det godt i beina i dag kan du sei;)

Tenker å gjøre dette annen hver dag fremover, og ta flere etter hvert, og gjerne med litt vekter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mål rundt det tykkeste øverst på låret med et målebånd en gang i uka, jeg tror jeg gikk ned 2 cm på 2-3 uker..

Bare pass på at når du går ned må ikke kneet komme foran tåa på det fremste benet, da får du garantert vondt i knærne. Det gjorde jeg og det satt i leeenge, vondt i knærne å gå i trapper, sette seg ned osv. Fikk vite at det var fordi jeg ikke tok langt nok steg så kneet kom for langt frem på det forreste benet.

Lykke til.

Skrevet

Hvor mye og hvor ofte trente du da? og passet du på hva du spiste? Og eventuelt trente du noe annet imens?

Skrevet

Trente etter dvd'en 30 day shred ca 4-5 dager i uka. Treningsøktene er på 25 min og det er en del utfall, knebøy osv så låra og rompa får kjørt seg ;)

Er ikke særlig flink med dietter desverre så jeg gikk ikke ned et gram i kilo, men flere cm rundt mage, rompe og lår.

Skrevet

Hvis det er kun for og stramme opp rumpa, bør du nok gjøre noen flere øvelser, når jeg trener rumpa 4x12 sett med utfall, 4x12 sett knebøy, 4x12 sett markløft .

Markløft blir vannskelig uten stang men resten kan du fint kjøre hjemme og finn en annen øvelse feks ligge på rygg og løft rumpa i været osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...