Gå til innhold

Spørmål om tampong og mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i en alder av 35 aldri brukt annet enn bind. Det har bare ikke blitt til at jeg og gjort det. Jeg har hatt veldig kraftige blødninger og den andre dagen i perioden blør jeg lett gjennom et nattbind på et par timer. Har en tenåringsdatter som har begynnt å bruke tampong og så tenkte jeg at jeg skulle prøve en bare for å teste. Brukte ob pro comfort og du verden hvorfor har jeg ikke gjort dette før. Jeg har riktignok hatt et bind i tillegg siden jeg ikke ville ha lekasje. Men himmel for en forskjell. Skifter tampong hver 3 time ca. Merker det kommer bittelitt i bindet og men for meg som er vant med store lekasjer er jo dette bare så fantastisk. For dere andre som bruker tampong tror dere at jeg kanskje skulle brukt en større slik at jeg slepper bind. Man skal jo kunne bade med tampong har jeg hørt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å gå opp en "størrelse" og se. Jeg var også litt mostander mot tampong, men synes verden ble helt annerledes etter at jeg bytta til ob fra bind.

Den pro comfort er jo behagelig og fin den. Men den finnes kanskje i bare et par "størrelser". Jeg ville ha prøvd en større en og heller satse på truseinnlegg, kanskje holder det :)

Lykke til!

Skrevet

Glemte å si at jeg har den blå esken. Synes og at det er så merkelig at jeg blør så mye mindre nå. Normalt renner det ut av meg ved toalettbesøk og i dusjen men nå virker det som om tampongen har sugd opp alt. Noen andre som har skiftet fra bind til tampong som har samme erfaring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...