Gå til innhold

Morgener er ikke brukende til noe som helst!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ihvertfall ikke når mini får det for seg å starte dagen når klokka er 5, og innen klokka 7 så har jeg to pottesure og trøtte unger her!

Og som om det ikke var nok så fikk mannen det for seg at han skulle muntre meg opp. Jada, kjempefin måte, med kiling på beina!!! Hater det, og det vet han, og da ble dagen ENDA mer ødelagt.

Snakker om morgen fra helvete!!!! Tidlige morgener og nytelse av kiling er forbeholdt morgendagens mentalpasienter, faen meg ikke normale folk!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg.

Denne morgenen her gikk fint her i huset. Kiden våkna halv sju. Ble bært inn til meg av far som gikk på jobb, vi tøysa i senga et kvarters tid og sto opp. kiden lekte på gulvet en halvtimes tid, mor leste av avisen og nå sover kiden igjen..

Skrevet

Høres ut som min drømmemorgen!

Når mini her sover igjen skal jeg og sove så får vi se hvordan dagen blir etter det.

jaja, mannen min mente det godt da, selv om han burde visst bedre med tanke på at jeg hater kiling, spesiellt under beina, og syns det er så ekkelt at jeg faktisk talt blir kvalm av det.. Men han skulle vel bare få frem latteren. Selv om det funker mye bedre og bare la morgenen begynne uten noe ekstra når det først er så tidlig start. DA kan jeg være i godt humør etterpå!

Skrevet

kiling under beina er ekkelt, det hender jeg blir torturet på samma måte her også. Men ikke på morran, da er far så trøtt at han omtrent ikke sier hei engang, mens vi to som er igjen hjemme som oftest er i ok humør.

Kanskje morradagen starter litt bedre :)

Skrevet

vi satser på det :-) Men nå var det endelig tid for å legge seg igjen gitt, og prøve å få en ny og bedre start på DENNE dagen ;-)

Skrevet

Kiden? Hva i all verden er det? Enda verre enn "kidsa"...*grøss*

Skrevet

Enig HI. Gah! Klokka ble HALV FEM før jeg fikk legge meg i går. Og ungen våkna kvart på seks. 1 time og et kvarter. HURRA!!! Så skal jeg da være her hjemme med henne til fire, da kommer mannen min hjem og jeg skal på jobb.

Skrevet

Jeg hater denne starten på dagen også! Er sur og gretten.

Yngste mann sto opp kl 05:50, han roet seg etter 30 min og sovnet faktisk (veldig overraskende) og da han hadde sovet 5 min kom eldste mann in og vekkte han. Så kom katten inn på sovrommet og begynte å skrape opp sengen. Grr!

Eldste mann skulle absolutt stå opp men først måtte han bæsje og jeg måtte opp å tørke ham i rumpen med en hodepine som ikke lignet på noe annet enn at noen sto og dunkte meg med en stor stein. Etter 3 min kom minstemann og kunne fortelle at han hadde bæsjet i bleien sin.

Etter det har det stort sett gått i sutring og krangling og kl er ikke blitt 09 en gang:(

Ha en god dag alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...